I made this widget at MyFlashFetish.com.

27.1.11

Thursday, 27.01.11 - Kurang sihat...

Salam

Dalam dua tiga hari kebelakangan ani saya tidak berapa sihat, demam selesma berturut-turut so inda ada masa untuk mengupdate blog ani. Anyway, saya kan post gambar saja lah ah atupun inda berapa banyak. Ok, bercakap pasal kemarin actually nya saya ada class period 7.40-9.10, akan tetapi oleh kerana terlibat dengan melatih murid-murid pasukan bolasepak so atas persetujuan dengan cooperative teacher saya iaitu Cikgu Nazrin, saya membawa murid-murid tahun 5b turun ke padang. Maksudnya sambil menyelam minum air lah, sekajap mengawasi pasukan bolasepak, sekajap mengawasi murid-murid tahun 5b


.
.
.
.
.
.
.

mereka sedang bermain "dodge-ball"

Sama jua hari ani, before saya menghadap laptop ani pun baru jua lepas melatih pasukan bolasepak macam biasa. So minta maaf diatas kurang sikit post lately ani. Insya Allah bila pulih dari demam and sihat sepenuhnya, saya akan kembali update pasal kegiatan aktiviti saya dengan semangat hehe..

Sekian sahaja dulu ye.. kan sambung buat kerja..

Salam..

No comments:

Post a Comment