I made this widget at MyFlashFetish.com.

21.1.11

Khamis + No P.E + @ SRAT = FREE?

Salam,

Ok, untuk hari khamis ani saya memang inda mengajar sebabnya memang sudah di tetapkan oleh SRAT untuk tidak mengadakan lesson PE bagi setiap hari Khamis. So maksudnya free lah saya tu hehe. Walau macam manapun, sungguhpun nada class untuk diajar, saya tetap membuat tugas-tugas yang lain. Antaranya seperti mengemaskini kan fail & rekod murid-murid, membuat lesson-plan untuk nextweek dan lain-lain. Ah, macam biasa inda kan terlepas dari kana bagi "relief class" :)

Awal-awal pagi untuk setiap hari Khamis, murid-murid serta guru-guru akan berkumpul di dalam dewan untuk membaca Surah Yassin serta bertahlil dan membaca surah-surah lazim. Pada pagi tadi, kami juga sempat diperkenalkan kepada murid-murid SRAT secara rasmi (since hari pertama Isnin nada assembly pasal hujan).


Dari kiri: Ustaz Sarin & Pen Guru Besar (Baru memasuki SRAT pada tahun ini)



sampat lagi bagi "peace" tu...


ada yang kena denda didapati membuat bising...


ani Cikgu Faisal, SEMUA murid-murid SRAT takutkn ia ni.. Guru Displin SRAT

Saya juga berpeluang untuk membantu guru-guru membuat "spot-check". Kalau ada kuku yang panjang, rambut yang panjang, baju inda kemas dan sebagainya akan di tahan (teringat zaman sekolah dulu ketakutan masa berbaris :p)



Ok, gambar yang diatas ani murid-murid tahun 5b, saya mengawas kelas mereka pada period 10.30-11.30 pagi selepas waktu rehat. Malang sungguh nasib durang ani, dalam 15 minit kan habis lesson ada guru kelas durang datang marah-marah pasal kononya ada tedangar "komplen" dari guru lain.. Ala biasa la tu ah hehe.. Last-last kana dirikan semua.. Saya inda dapat bantu apa-apa, sorry 5b :p Kononya durang ani inda mendangar cakap guru durang, sabar saja lah apa buleh buat kena denda sudah.. 

Next, period 12.00 - 12.30.. Hadui durang ani gauk ni.. Tuhan saja tau lah tadi...






Ok, setakat ani sahaja dulu perkongsian saya di dalam blog ani. Maaf andai ada silap kata dan sebagainya..

Sekian ('',)





No comments:

Post a Comment