I made this widget at MyFlashFetish.com.

17.1.11

First day of School as a TP Teacher

17/01/11
Isnin

Salam

Alhamdulilah, hari ani merupakan hari pertama TP dan segalanya berjalan dengan baik. Cuaca pada pagi tadi tidak begitu mengizinkan dimana ianya hujan dan Sek Ren Ahmad Tajuddin (SRAT) tidak membuat perkumpulan pagi ataupun "Morning Assembly".

Saya tidak keseorangan, saya ditemani oleh dua (2) rakan dari Dip Primary Education iaitu Lexmonica & Fizah. Seperti biasa kedatangan kami dialu-alukan oleh kesemua guru-guru disana. Jumlah period yang diberikan kepada saya adalah sebanyak 15periods iatu tahun 2a, 3a 4c, 5b & 6b.

Hari pertama biasanya nada buat apa-apa, saya ditugaskan untuk menggantikan tempat guru yang tidak dapat menghadiri kelas tersebut pada period 10.30-11.30 untuk kelas English tahun 4b (Relief). Selain dari itu, saya hanya duduk di meja khas saya sambil membuat kerja yang sepatutnya seperti menyediakan Lesson Plan dan sebagainya.

p/s: besar kemungkinan saya akan mula mengajar esok (18/01/11) psl scheme of work ada sdh

Sekian sahaja untuk hari ini, maaf diatas terdapatnya ayat songsang diatas :)




Suasana sekolah semasa cuaca hujan & mendung
.
.
.
.
Kelas Tahun 4b

(",)



No comments:

Post a Comment