I made this widget at MyFlashFetish.com.

15.3.11

Blog kembali di update~

Salam

Its been awhile since saya inda mengupdate blog ani. Beberapa hari ani saya terlalu sibuk dengan urusan kerja lain, tambahan lagi kelmarin saya tidak dapat mengajar kerana Ibu-Saudara saya, Dk. Zohriah Pg Hj Salleh  telah kembali ke rahmatullah (Al-Fatihah). Insya Allah, saya akan mengongsikan beberapa aktiviti yang saya ikuti pada hari-hari yang lepas. Buat pengetahuan semua, saya juga tidak dapat mengajar pada hari selasa & rabu, ini kerana pada minggu ini murid-murid SRAT menyertai beberapa lawatan sambil belajar (school trip) sebelum cuti penggal sekolah bermula.

Insya Allah, saya akan cuba post mengenai:

1. Penyerahan pingat kepada pasukan bolasepak SRAT.
2. Kejohanan Badminton Sekolah Rendah Daerah Belait.
3. Panaga School 7-side tournament, &
4. Sukan Ria Persatuan Ibu-Bapa Guru (PIBG)

Tungguuuu....

No comments:

Post a Comment