I made this widget at MyFlashFetish.com.

15.3.11

Apa yang ketinggalan...

Ok, seperti yang dimaklumkan so kali ani saya akan cuba untuk post apa yang ketingalan selama ani kegiatan saya pada hari-hari lepas.

Well, kalau di pendek kan cerita:

1. Pada pagi hari Khamis, SRAT mengadakan penyerahan pingat kepada pemain-pemain Bolasepak serta raptai penuh sambutan hari kebangsaan.

Pemain-pemain SRAT bergambar ramai bersama guru pengawas dan Guru Besar


Selepas waktu rehat.....




Fizah & Lex menjadi juruacara (Lex menggantikan tempat saya)


2. Pada hari Sabtu, saya ditugaskan bersama Cikgu Norazman untuk mengawas murid-murid yang menyertai Kejohanan Badminton Peringkat Sekolah Rendah Daerah Belait.

Aidil (Bediri, Barisan 3, pertama dari kanan) satu-satunya pemain yang membawa nama SRAT ke peringkat akhir kejohanan tersebut.



Female Single, Nazirah, tewas di peringkat Separuh-Akhir dan mendapat tempat Ketiga.

Male Double: Azlami & Zuhairi tewas di tangan Chung Hua pada perlawanan pertama.

Female Double: Liza & Lex juga tumpas pada perlawanan pertama oleh Sek Ren Sg. Teraban.

Aidil bertahan hingga ke final tetapi tewas ditangan pemain Chung Hua.

Separuh Akhir: SRAT vs PGGMB

Aidil ditenangkan oleh Cikgu Norazman selepass tewas pada Peringkat Akhir.



P/s: Sekolah Chung Hua sapu bersih kesemua kategori yang di pertandingkan.

3. Pada hari Ahad, sepatutnya saya dan Cikgu Nazrin terlibat dalam Kejohanan 7-side yang bertempat di Panaga School, akan tetapi oleh kerana beberapa hari ani hujan selalu turun dengan lebat so pihak penganjur pun terpaksa menangguhkan kejohanan pada saat-saat akhir. Walau bagaimanapun, pada hari yang sama, empat buah sekolah bagi zon Daerah Belait telah mengadakan "Sukan Ria Persatuan Ibu-Bapa Guru" (PIBG) yang bertempat di Sek Ren Sg. Teraban.

Empat buah sekolah tersebut adalah:
- Sek Ren Ahmad Tajuddin,
- Sek Ren PSJ,
- Sek Ren Kuala Belait,
- Sek Ren Sg. Teraban &
- Sek Ren SOAS



Sek Ren Ahmad Tajudddin

Sek Ren Kuala Belait

Sek Rendah PSJ

Sek Ren SOAS

Sek Ren Sg. Teraban




So mungkin atu saja lah yang dapat saya kongsikan. Apa yang telah ketinggalan untuk di update pun sudah saya post hari ani Alhamdulilah.

Selepas sahaja minggu peperiksaan selesai, SRAT sangat sibuk mengendalikan beberapa aktiviti dan sebagainya. Oleh itu, saya juga tidak banyak berpeluang untuk membuat kelas dengan sempurna kerana dewan dipakai hampir setiap hari. Saya sangat memerlukan kelas yang lengkap hari demi hari untuk mengambil pendedahan atau exposure sebanyak yang mungkin. Harap-harap, selepas cuti penggal sekolah ini saya akan dapat kembali mengajar dengan tiada gangguan Insya Allah.

Sekian sahaja untuk perkongsian saya kali ani.

Salam :)

No comments:

Post a Comment