I made this widget at MyFlashFetish.com.

27.2.11

Saturday, 26/02/11

Salam

So kali ani saya kan bercerita mengenai apa yang ada or berlaku di SRAT pada hari Sabtu lepas. Hmm sebenarnya saya ada class bersama Tahun 4c pada jam 8.40-10.10, akan tetapi guru kelas mereka awal-awal lagi "m'booking" durang ani untuk membuat revision. Maklumlah kan hampir-hampir exam ani.

Tapinya, ada jua tugas pada pagi atu hehe... Jadi guru Mathematics lah pulak.... Boleh lah.. Mengganti guru maths Tahun 4b yang pada masa atu terlibat dengan seminar. Nada ready apa-apa, hantam saja lah nasib baik masih steady maths hehehehe :p

revision-ing.... small test

Tulisan ani bah, macam hehe no komen..

murid-murid tahun 4b

hadizam.. hmm hari pertamanya dengan rambut baru, botak..

hadizam sebelum botak (satu dari kiri)

Ok, so begitulah ah pengalaman pertama mengajar maths. Tapi entah kenapa macam siuk saja bila mengajar subject yang bukan bidang yang diceburi atu. Saya juga sempat memberikan mereka sedikit tips on how to hafalkan sifir/darab dengan mudah & pantas.

Lepas selesai lesson untuk maths, saya membawa mereka P.E!!

Topic: Menghayun, Mendekam & Menyokong
Period: 8.40-10.10


.
.
.
.

dodge-ball...






So saya telah menghabiskan masa sebelum rehat saya bersama mereka lah. Kesian durang ani, jarang kana lapaskan untuk PE hehe guru kelas durang selalu bawa revision. Iatah bilanya ada peluang durang ani untuk PE, faham-faham saja lah :)

Lepas waktu rehat, saya ditugaskan untuk mengambil beberapa gambar untuk program kebersihan gigi yang dianjurkan oleh jabatan kesihatan bahagian mulut & gigi yang berlangsung di bilik perpustakaan SRAT. Berikut adalah beberapa gambar yang sempat diambil..









Ok lah, barangkali setakat ani saja dulu untuk cerita hari Sabtu lepas. Kan update post yang lain lagi hehe so tunggu post yang terbaru selepas ini :)

Sekian




No comments:

Post a Comment